Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Strategic Management Język: 2

9780078137167

Cena Brutto: 925.68

Cena netto: 881.60

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Richard Robinson
Liczba_stron 512
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-01-12
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 12 stycznia 2010
  • Liczba stron: 512
  • Autor/autorzy:
    • John Pearce
    • Richard Robinson

Main description

Contemporary research in strategic management, with an emphasis on conceptual tools and skills created by scholars and practitioners in the field are evident throughout Strategic Management, 12e. Pearce and Robinson have retained high level of academic credibility and market-leading emphasis on strategic practice with this edition. This text continues to have strong support from longtime adopters and growing support in schools with a desire to provide straightforward treatment of strategic management with a practical, systematic approach. The 12th edition offers 30 cases with a mixture of small and large firms; start-ups and industry leaders; global and domestically focused companies; and service, retail, manufacturing, technology, and diversified activities. Pearce and Robinson continue to use a unique pedagogical model they created to provide logic and structure to its treatment of strategic management which in turn makes the material more easily organized by the instructor and learned by the student.

Table of contents

Part One: Overview of Strategic Management Chapter 1: Strategic Management Part Two: Strategy Formulation Chapter 2: Company Mission Chapter 3: Corporate Social Responsibility and Business EthicsChapter 4: The External EnvironmentChapter 5: The Global EnvironmentChapter 6: Internal AnalysisChapter 7: Long-Term Objectives and StrategiesChapter 8: Business StrategyChapter 9: Multibusiness StrategyPart Three: Strategy Implementation, Control, and InnovationChapter 10: ImplementationChapter 11 Organizational StructureChapter 12: Leadership and CultureChapter 13: Strategic Control Chapter 14: Innovation and EntrepreneurshipPart Four: CasesGuide to Strategic Management Case Analysis

powrót
 
Produkty Podobne
Access 2019 PL. Biblia
ABC CorelDRAW 2018 PL
AWS Certified Cloud Practitioner (CLF-C01) Cert Guide
Sieci komputerowe. Najczęstsze problemy i ich rozwiązania
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelbyego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom Classic CC
Kali Linux. Testy bezpieczeństwa, testy penetracyjne i etyczne hakowanie
Atak na sieć okiem hakera. Wykrywanie i eksploatacja luk w zabezpieczeniach sieci
Uczenie maszynowe z językiem JavaScript. Rozwiązywanie złożonych problemów
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych
Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje
Więcej produktów