Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych Język: 1

978-83-246-5648-6

Cena Brutto: 99.00

Cena netto: 94.29

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Liczba_stron 696
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2013-06-10

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych

___________________________________________________________________________________________________________ 

Książka z grupy:

SEO podręcznik

 

      Każdy, kto chce rozwijać swój e-biznes musi wiedzieć dużo, lub wszystko o SEO. Po to, by przybliżyć się do tego ideału, trzeba wciąż pogłębiać swoją wiedze na ten temat.

Wszyscy wiemy, że jeżeli nie jesteś na pierwszej stronie wyszukiwarki, to tak jak by Twojej firmy nie było. Rzadko bowiem, ktoś szukający danego towaru lub usługi sięga na druga stronę, nie mówiąc już o kolejnych.

 

      Czterech  ekspertów, uznanych w dziedzinie optymalizacji, mówi o  technikach, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO.

 

     Czytając ten podręcznik poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę. Najważniejsze bowiem, jak wcześniej powiedzieliśmy, jest optymalizacja strony pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Począwszy od doboru słów kluczowych, fraz,  przez proces optymalizacji, przez analizę skutków Twoich działań - to wszystko jest kluczowe dla Twojego sukcesu. 

Serwisy społecznościowe odnoszą sukcesy. Nie ignoruj ich  jako źródła ruchu - wskazują na to liczne badania (chociażby ostatnia publikacja na SEOSTATION.PL) .

 

      Ten podręcznik to kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Siedemset prawie stron bardzo praktycznej wiedzy. Jest tu również wiele przykładów, opisu narzędzi, które są nieodzowne do budowania pozycji naszej strony. O wielu z nich może nawet nie wiemy. Równie ważnym 'plusem' tego podręcznika jest to że ukazał się on właściwie w kilka miesięcy po anglojęzycznym oryginale znanego wydawnictwa O'Reilly. Jest to bardzo ważne, gdyż czyni ta książkę aktualną w obliczu ostatnich wszystkich zmian jakie zafundowało nam Google.

 

     Każdy, kto chce rozwijać swój e-biznes, pracować nad swoim e-marketingiem powinien tą książkę przeczytać - to literatura obowiązkowa.

Dzięki tej bezcennej książce:

  • poznasz cechy witryny przyjaznej SEO
  • wybierzesz i przeanalizujesz wybrane słowa kluczowe
  • określisz cele strategii SEO
  • poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEO, a może zrobisz to sam !

Książka, którą musisz przeczytać !

 

 

            Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z działem handlowym. Tam nasi specjaliści postarają się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.

 

/z

 

 
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17)

1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (19)
  • Wyszukiwarki i cel ich istnienia (20)
  • Udział rynkowy wyszukiwarek (20)
  • Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (23)
  • Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (27)
  • Wyszukiwarki i kierowanie handlem w sieci (30)
  • Śledzenie wzrokiem: w jaki sposób użytkownicy widzą wyniki wyszukiwania (32)
  • Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (35)
  • Wnioski (40)
2. Podstawy posługiwania się wyszukiwarkami (43)
  • Interpretowanie wyników wyszukiwania (44)
  • Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (52)
  • Określanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (64)
  • Czynniki rankingowe (75)
  • Zaawansowane techniki wyszukiwania (79)
  • Wyszukiwarki pionowe (87)
  • Wyszukiwarki a państwa (96)
  • Wnioski (97)
3. Definiowanie celów strategii SEO i określanie docelowych użytkowników (99)
  • Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (100)
  • Każdy plan SEO to improwizacja (102)
  • Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (103)
  • Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (104)
  • Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (105)
  • SEO i surowy ruch (108)
  • SEO a sprzedaż internetowa (109)
  • SEO i branding (109)
  • SEO, leading i marketing bezpośredni (110)
  • SEO i zarządzanie reputacją (111)
  • SEO i ideologiczny wpływ (113)
  • Wnioski (117)
4. Pierwsze kroki w SEO (119)
  • Główne elementy planowania (119)
  • Proces budowy witryny i definiowanie graczy (122)
  • Definiowanie struktury informacyjnej witryny (123)
  • Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (128)
  • Kanibalizacja słów kluczowych (134)
  • Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (138)
  • Identyfikowanie głównych konkurentów (140)
  • Ocena postępu (145)
  • Pomiary stanu zindeksowania witryny (147)
  • Pomiary rankingowe (149)
  • Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (150)
  • Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (153)
  • Łączenie zasobów biznesowych z historycznymi danymi w celu dokonania analizy SEO/SWOT (155)
  • Wnioski (156)
5. Identyfikowanie i analiza nakierowanych słów kluczowych (157)
  • Myślenie strategiczne (158)
  • Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (158)
  • Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (158)
  • Narzędzie analityczne dla haseł (161)
  • Określanie wartości hasła i potencjalnego wskaźnika ROI (189)
  • Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (194)
  • Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (199)
  • Wnioski (201)
6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (203)
  • Wyszukiwarki i przystępność witryny (203)
  • Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (210)
  • Domeny, subdomeny i mikrowitryny (226)
  • Optymalizacja nazw domen i adresów URL (232)
  • Nakierowanie na słowa kluczowe (235)
  • Optymalizacja treści (246)
  • Problem zduplikowanych treści (254)
  • Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (261)
  • Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (265)
  • Przekierowania (281)
  • Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (289)
  • Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (301)
  • Wnioski (304)
7. Przygotowanie ciekawych treści i marketing odnośników (305)
  • Jaki wpływ mają linki na rankingi wyszukiwania (306)
  • Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (315)
  • Psychologia linków (322)
  • Typy gromadzenia linków (323)
  • Wybór odpowiedniej strategii gromadzenia linków (337)
  • Więcej technik pozyskiwania linków z wykorzystaniem treści (342)
  • Marketing oparty na bodźcach (347)
  • Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (348)
  • Media społecznościowe a linki (350)
  • Wnioski (360)
8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (361)
  • Dlaczego warto polegać na sygnałach społecznościowych? (362)
  • Sygnały społecznościowe, które mają bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwania (364)
  • Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (372)
  • Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (381)
  • Zaangażowanie użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (400)
  • Analiza dokumentów (405)
  • Optymalizacja przystępności a SEO (407)
  • Dodatkowe źródła społecznościowe (409)
  • Wnioski (410)
9. Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (411)
  • Wyszukiwanie pionowe i nowe szanse (411)
  • Optymalizacja wyszukiwania lokalnego (416)
  • Optymalizacja wyszukiwania obrazów (429)
  • Optymalizacja wyszukiwania produktów (435)
  • Optymalizacja wiadomości, blogów i kanałów RSS w wyszukiwarkach (438)
  • Wyszukiwarki filmów i multimediów oraz wyszukiwarki dla urządzeń przenośnych (449)
  • Wnioski (462)
10. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (463)
  • Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (464)
  • Pomiary ruchu sieciowego (468)
  • Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (481)
  • Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (492)
  • Główne wskaźniki wydajności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (532)
  • Inne narzędzia (534)
  • Wnioski (537)
11. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (539)
  • Przenoszenie treści - podstawy (539)
  • Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (544)
  • Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (545)
  • Zmiana serwera (547)
  • Ukryte treści (549)
  • Filtry spamu i kary (555)
  • Kradzież treści (567)
  • Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (568)
  • Wnioski (571)
12. Nauka SEO i własne badania (573)
  • Badania nad optymalizacją i analityka (573)
  • Analiza porównawcza konkurencji (582)
  • Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (587)
  • Branża SEO w sieci (596)
  • Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (601)
  • Wnioski (604)
13. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (607)
  • SEO jako biznes (607)
  • Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (612)
  • Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (616)
  • Rozwiązania dla małych firm (617)
  • Zatrudnianie specjalisty SEO (625)
  • Praca z niezależnym ekspertem (628)
  • Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (630)
  • Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (638)
  • Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (639)
  • Wnioski (640)
14. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (641)
  • Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (643)
  • Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (650)
  • Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (653)
  • Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (656)
  • Nasycenie rynku i konkurencja (659)
  • SEO trwałą formą sztuki (661)
  • Wnioski (662)
Glosariusz (663)Skorowidz (679)O autorach (691)Kolofon (681)
powrót
 
Produkty Podobne
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Więcej produktów