Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Hardware

Wprowadzenie do Arduino Język: 1

978-83-7541-149-2

Cena Brutto: 35.70

Cena netto: 34.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Massimo Banzi
Liczba_stron 120
Wydawnictwo MakerMedia
Oprawa miękka
Data_Wydania 2014-05-29

Wprowadzenie do

Arduino


Arduino jest otwartą platformą prototypowania elektronicznego. Znalazła dużą popularność  projektantów i hobbystów. Prezentowany podręcznik stanowi solidne wprowadzenie do zaktualizowanej wersji Arduino 1.0. Znajdziesz tu wiele pomysłów na projekty które będziesz mógł wprowadzić w życie. Zaczniesz od przygotowania warsztatu aż do zakończenia prototypu.


Wraz z tą książką:

  • nauczysz się interaktywnego projektowania i programowania urządzeń
  • zapoznasz się ze sprzętowym i programistycznym środowiskiem projektowym Arduino
  • przeczytasz o podstawach elektrotechniki i elektroniki
  • dowiesz się jak wykorzystywać płytki prototypowe bez konieczności lutowania
  • będziesz w stanie rysować schematy pod swoje przyszłe projekty


Wprowadzenie do Arduino jest proste. Do realizacji wstępnych przykładów z tego podręcznika będziesz potrzebować płytkę Arduino Uno albo poprzedni model oraz kabel USB A-B i diodę świecąca. Przyjazne w użyciu środowisko projektowe Arduino możesz pobrać z internetu za darmo.




Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z naszym ekspertem lub działem handlowym. Postaramy  się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.
#

Przedmowa ix

1 Wstęp 1

Grupa docelowa .2

Czym jest programowanie urządzeń? .3

2 Droga Arduino .5

Prototypowanie 5

Majstrowanie .6

Spinanie .7

Zwieranie obwodów 8

Rozpracowywanie klawiatury .10

Uwielbiamy śmieci! .11

Rozpracowywanie zabawek .12

Współpraca .13

3 Platforma Arduino .15

Sprzęt Arduino .15

Oprogramowanie (IDE) .18

Instalacja Arduino na komputerze .19

Instalacja sterowników: Macintosh .19

Instalacja sterowników: Windows .20

Identyfikacja portu: Macintosh .21

Identyfikacja portu: Windows .22

4 Prawdziwe wprowadzenie do Arduino .25

Anatomia urządzeń interaktywnych .25

Czujniki i elementy wykonawcze .26

Migotanie diody LED .26

Podaj mi parmezan .30

Arduino nie dla dezerterów .31

Prawdziwi majsterkowicze piszą komentarze .31

Kod krok po kroku .32

Co będziemy budować .35

Co to jest elektryczność? .35

Używanie przycisku do sterowania diodą LED .38

Jak to działa? .41

Jeden obwód, tysiące działań .41

5 Zaawansowane wejście i wyjście .49

Próbowanie innych czujników dwustanowych .49

Sterowanie światłem przy użyciu modulacji szerokości impulsu .52

Używanie czujnika światła zamiast przycisku .58

Wejście analogowe ..60

Próbowanie innych czujników analogowych .64

Komunikacja szeregowa ..64

Sterowanie większymi obciążeniami(silnikami, lampami itp.) .66

Czujniki złożone .68

6 Rozmowy z chmurą .69

Planowanie .71

Kodowanie 72

Składanie obwodu .79

Sposób montażu .81

7 Rozwiązywanie problemów .83

Testowanie płytki .84

Testowanie obwodu na płytce prototypowej .85

Izolowanie problemów .86

Problemy ze środowiskiem IDE .87

Korzystanie z pomocy online .88

A Płytka prototypowa .91

B Odczytywanie wartości oporników i kondensatorów .93

C Vademecum Arduino .95

Struktura .95

Symbole specjalne .95

Stałe .96

Zmienne .96

Struktury sterujące .99

Arytmetyka i wzory .102

Operatory porównania .102

Operatory logiczne .102

Operatory złożone .103

Funkcje wejścia i wyjścia .103

Funkcje czasu ..105

Funkcje matematyczne 106

Funkcje liczb losowych .108

Komunikacja szeregowa .108

D Czytanie schematów .111

Indeks .113

powrót
 
Produkty Podobne
Raspberry Pi Zero W. Kontrolery, czujniki, sterowniki i gadżety
Minikomputer Onion Omega 2. Internet rzeczy i inne zastosowania
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej (B2B)
Elektronika z wykorzystaniem Arduino i Rapsberry Pi. Receptury
Szkoła programisty PLC. Język LAD w programowaniu sterowników przemysłowych
Zrób to sam. Generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi
Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi
Elektronika dla małych i dużych. Od przewodu do obwodu
Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD
Programowanie robotów. Sterowanie pracą robotów autonomicznych
Więcej produktów