Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Writing Winning Business Proposals Język: 2

9780071742320

Cena Brutto: 101.06

Cena netto: 96.25

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Joe Romano
Liczba_stron 320
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-10-21
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 21 października 2010
  • Liczba stron: 320
  • Autor/autorzy:
    • Richard Freed
    • Shervin Freed
    • Joe Romano

Main description

Winning proposals that turn prospects into clients

Based on the proposal-writing system used at A.T. Kearney and KPMG Peat Marwick, Writing Winning Business Proposals features proven strategies, along with worksheets and other tools that clearly show clients what they want and will easily seal the deal.

Thoroughly updated, the third edition offers general guidelines that apply to all business proposals making this the must-have proposal-writing book to have on hand.

Writing Winning Business Proposals features:

  • Winning formula from top consultants proven to work for any proposal
  • Complete step-by-step process, walking you through all the difficulties
  • Up-to-date, user-friendly redesign with new worksheets and charts
  • Updates on fees and collaboration

If you're seeking approval for projects, or want a client to buy, invest or do something, Writing Winning Business Proposals is the reference you need to get you to get them to do what you want.

Author comments

Author Profiles
Richard C. Freed is a professor in Iowa State University's Program in Rhetoric and Professional Communication. His Variables of Composition was named by the National Council of Teachers of English as the best scholarly book on professional communication. A consultant to major international consultancies, he has taught his proposal-writing program, based on the methodology in Writing Winning Business Proposals, in 27 countries on five continents.

Shervin Freed and Joe Romano are both former Vice Presidents at A.T. Kearney, where Romano was in charge of worldwide professional development. He now teaches math and science to middle-school children in Cleveland.

powrót
 
Produkty Podobne
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
Zarządzanie ludźmi w zespołach IT. Zabawne historie z życia menedżera
Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji
Więcej produktów