Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami Język: 1

978-83-283-0918-0

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Jeff Walker
Liczba_stron 248
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2015-08-20
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami

Wprowadzanie nowego - nawet najlepszego - produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje  i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie.

Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
  • Dzień, w którym zmienił się marketing
  • „Tajemniczy” świat marketingu internetowego
  • Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów
  • Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista
  • Moc listów sprzedażowych
  • Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne
  • Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi
  • Magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek
  • Odkrywanie kart: finalizacja transakcji
  • Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM
  • Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula
  • Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać


Do czytelnika (15)
1. Ojciec zajmujący się domem i sześciocyfrowa suma w siedem dni (19)
  • Weź sprawy w swoje ręce i rzuć etat (21)
  • Jak wzbogaciłem się na pomaganiu innym w bogaceniu się (22)
  • Zasady się zmieniły (24)
  • Czasy milionowych zarobków (25)
  • Dzień, w którym zmienił się marketing (27)
  • Dosyć o mnie, co z Tobą? (31)
2. Od bonów żywnościowych do sześciocyfrowej sumy: jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek (35)
  • Twarde lądowanie (37)
  • Zwycięstwo wyrwane losowi z gardła (37)
  • Ostrzeżenie przed wielkimi kwotami (39)
  • Tajemniczy świat marketingu internetowego (40)
  • Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów (42)
  • Zmień marketing w wydarzenie (44)
  • Prowadź z odbiorcami rozmowę (46)
  • Sekwencje działań, historie i bodźce (47)
  • Historia: jak ludzie się komunikują (49)
  • Ostatni kawałek układanki: bodźce mentalne (50)
  • Podsumowanie (51)
3. Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista (53)
  • Świetna strategia (55)
  • Co ze spamem? (57)
  • Twoja lista nie jest jakąś tam strategią - to ta strategia (58)
  • Co z mediami społecznościowymi? (60)
  • Kupujący jest ważniejszy (61)
  • Jak utworzyć listę? (63)
  • Jak skłonić ludzi do dołączenia do Twojej listy? (64)
  • Chcesz mieć listę? Działaj! (71)
4. Seria listów sprzedażowych: jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym (73)
  • Stare narzędzie, nowe zyski (75)
  • Seria listów sprzedażowych (76)
  • Przesiadka z maszyny torowej do superekspresu (77)
5. Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne (87)
  • Skuteczne wywieranie wpływu to duża odpowiedzialność (88)
  • Sekwencjonowanie bodźców: wyższy stopień wtajemniczenia (97)
6. Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi (101)
  • 10 pytań przed przygotowaniem zwiastuna (102)
  • Moja ulubiona strategia stosowana w zwiastunie zapowiedzi (105)
  • Krótkie ogłoszenie i prośba o przysługę (106)
  • 110 tysięcy dolarów, siedząc w szlafroku (112)
7. Sprzedaj im to, czego oczekują: magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (115)
  • Użycie broni palnej w walce na noże (118)
  • Kup mój produkt, kup mój produkt, kup mój produkt! (119)
  • Seria zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (120)
  • Odcinek 1. Możliwości (zmiany na lepsze) (122)
  • Odcinek 2. Przemiana (125)
  • Odcinek 3. Doświadczenia użytkownika (127)
  • Harmonogram publikowania zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (129)
  • Jedna rzecz decydująca o powodzeniu przedsięwzięcia (130)
8. Pokaż mi pieniądze: czas wprowadzić produkt na rynek (133)
  • Perspektywa astronauty (137)
  • Już tu są... i chcą kupować (138)
  • Dzień wprowadzenia produktu na rynek (139)
  • Obserwowanie napływających zamówień (141)
  • Strategia otwartego koszyka (142)
  • Wielkie zamknięcie (143)
  • Między otwarciem a zamknięciem (145)
  • Gdy coś idzie niezgodnie z planem (146)
  • Gdy nikt nie kupuje (148)
  • Co robić po wprowadzeniu produktu na rynek - kontynuacja (149)
9. Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM (151)
  • Wypłata przed powstaniem produktu (152)
  • Kiedy dopiero zaczynasz (153)
  • Katastrofy zdarzają się w słoneczne piątkowe popołudnia (154)
  • Kilka problemów... rozwiązanych! (156)
  • Wprowadzenie Twojego produktu na rynek od zalążka (159)
  • Od wprowadzenia produktu na rynek od zalążka do imperium (165)
10. Jak zarobiłem milion dolarów: JV Launch (167)
  • Pierwszy produkt wprowadzony na rynek w ramach wspólnego przedsięwzięcia (170)
  • Dlaczego formuła wspólnych przedsięwzięć jest skuteczna (174)
  • Nie testuj na listach wspólników (175)
  • Pozyskiwanie wspólników (177)
  • Milion dolarów w 53 minuty (179)
11. Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula (183)
  • Naczelny lekarz wojskowy - nie wiesz, kto może oglądać Twoją zapowiedź wprowadzenia produktu na rynek (184)
  • Sprawdzona formuła - rozszerzenie (186)
  • Formuła rozwijania biznesu (188)
  • Od bonów żywnościowych do sześciocyfrowej kwoty (i jeszcze dalej) (188)
  • Psi żywot... może być lepszy (190)
  • Od absolwenta do magnata nowych mediów (191)
  • Wprowadzanie produktów (i nie tylko) na rynek (192)
  • Sześć kluczy formuły rozwijania biznesu (192)
  • Formuła, która pomogła rozwinąć się wielu firmom (197)
12. Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać (199)
  • 'Dlaczego?' (200)
  • Przyciągnij klientów, którzy będą Ci odpowiadać (201)
  • Sprawdź, co jest za zakrętem (203)
  • Grupa mastermind (203)
  • Najważniejsza rzecz w biznesie (206)
  • Nigdy nie jesteś zbyt dobry na to, żeby się uczyć (207)
  • Nie jesteś wyspą (208)
  • Twój biznes musi opierać się na informacji (209)
  • Osobowe podejście (209)
  • Trzymaj się własnych zasad (210)
13. Przepis na dobre życie (211)
  • Przeprowadzka do Durango (212)
  • Rozpocznij od wizji (214)
  • Poczucie bezpieczeństwa przedsiębiorcy (216)
  • Ostrzenie piły (216)
  • Żyjemy w Himalajach (217)
  • Trzymaj się swojej strefy geniuszu (219)
  • Twoja najcenniejsza umiejętność (220)
  • Klienci, których uwielbiasz (220)
  • Nie możesz osiągnąć celu sam (221)
  • Magiczne słowo (222)
  • Esencja życzliwości (223)
  • Dobre życie (225)
  • Tańcz i podróżuj dookoła świata (225)
14. Teraz Twoja kolej (227)
  • Śmierć procesu wprowadzania produktu na rynek (228)
  • Metody się zmieniają, strategia jest wieczna (228)
  • Zmień swój komputer w maszynkę do zarabiania pieniędzy (229)
  • Mało uczęszczana droga (230)
  • Twój pierwszy proces wprowadzenia produktu na rynek (232)
  • Długa podróż, która zaledwie się rozpoczęła (233)
Podziękowania (235)Słowniczek (239)O autorze (245)
powrót
 
Produkty Podobne
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
Zarządzanie ludźmi w zespołach IT. Zabawne historie z życia menedżera
Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji
Więcej produktów