Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie

Zrozumieć UML 2.0. Metody modelowania obiektowego Język: 1

83-7361-918-6

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Michał Śmiałek
Liczba_stron 304
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2005-07-27
Poziom All Levels

Usprawnij proces tworzenia oprogramowania,
stosując modelowanie w języku UML

  • Poznaj podstawy modelowania obiektowego
  • Zamodeluj środowisko, wymagania i architekturę systemu
  • Zaprojektuj system w oparciu o model UML

Tworzenie złożonego systemu informatycznego wymaga przygotowania projektu. Należy określić w nim środowisko działania systemu, wymagania użytkowników, procesy realizowane przez system i jego elementy składowe. Opis słowny, przydatny w trakcie zbierania założeń funkcjonalnych, może okazać się zbyt skomplikowany i niejednoznaczny na pozostałych etapach opisywania powstającego systemu. Niezbędny jest taki sposób opisu, który byłby jednakowo interpretowany i zrozumiały dla wszystkich członków zespołu projektowego. W tym celu opracowano język UML -- notację umożliwiającą zamodelowanie systemu w sposób graficzny, w postaci diagramów. Modele zapisane w języku UML są jednakowo interpretowane przez wszystkie osoby zaangażowane w dany projekt. Są też niezwykle uniwersalne. Można je stosować we wszystkich fazach projektowania i budowy oprogramowania.

Książka "Zrozumieć UML 2.0. Metody modelowania obiektowego" to podręcznik modelowania systemów informatycznych z wykorzystaniem notacji UML 2.0. Przedstawia podstawy modelowania obiektowego i najważniejsze pojęcia związane z obiektowością. Opisuje sposoby modelowania otoczenia systemu, jego zakresu funkcjonalnego oraz struktury. W książce opisano również proces przejścia z modelu do kodu źródłowego systemu oraz metodyki projektowe oparte na języku UML. Każdy, kto bierze udział w procesie wytwarzania oprogramowania, znajdzie w tej książce przydatne dla siebie informacje.

  • Zasady modelowania obiektowego
  • Formułowanie i realizacja wymagań
  • Modelowanie otoczenia systemu oraz jego funkcjonalności
  • Projektowanie architektury systemu
  • Realizacja systemu w oparciu o projekt
  • Metodyki wytwarzania oprogramowania

Przekonaj się, jak bardzo UML może ułatwić proces tworzenia oprogramowania.

powrót
 
Produkty Podobne
The Pragmatic Programmer: your journey to mastery, 20th Anniversary Edition, 2nd Edition
Machine Learning with Python for Everyone
Asembler. Programowanie
PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie V
PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie V
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
Java dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie VII
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java
Więcej produktów